بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی مهتاب پورآتشی؛ اصغر زمانی صفحه 1-13 https://doi.org/10.22118/edc.2023.341221.2081 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.01 M
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سارا دخش؛ هدایت سالاری؛ مژگان زارعی ونوول؛ زینت شبابی؛ عاطفه اسفندیاری صفحه 14-27 https://doi.org/10.22118/edc.2022.359393.2157 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.29 M
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان معصومه پورمحمدرضا تجریشی؛ محمد عاشوری؛ سیده سمیه جلیل آبکنار صفحه 28-41 https://doi.org/10.22118/edc.2023.365852.2192 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.07 M
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی فهیمه برقی شیرازی؛ مریم سلیمانی موحد؛ شاندیز مصلحی صفحه 42-55 https://doi.org/10.22118/edc.2023.357198.2149 مشاهده مقاله اصل مقاله 1 M
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 مرتضی رستگار؛ رامین حقیقی؛ محمدرضا صفدری؛ محمدرضا تقوی؛ امیر صابری؛ حسن نامدار احمدآباد صفحه 56-69 https://doi.org/10.22118/edc.2023.360401.2163 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.11 M
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی شیرین کریمی طالقانی؛ کیومرث نیاز آذری؛ نگین جباری صفحه 70-82 https://doi.org/10.22118/edc.2022.333119.2040 مشاهده مقاله اصل مقاله 1.25 M